İNSAN GAZELİ

Arap karıydı filan savaşa kurban verdi çiçeklerini nisan
bir defa daha geçmiş olsun sana insan

Türk baharı diyerek milletime karakış yaşatmak isteyen entelektüellerin
inan yabancı bile değil konuştukları düpedüz yalancı lisan

cihat yakın düşmanı yere serer gibi güzel mısralar düşürmem lazım
kimliğime bakın ana adım Kur’an baba adım ihsan

ben konuşmayı diksiyon kitaplarından öğrenmedim
hitabet dersi ve cesaret verdi bana Ali Hüseyin Hasan

Firavun ve şürekası ne ki ey Musa
yılanların hükümranlığı altında yaşıyoruz nerede asan

gül gibi kızlarız diyebilmek için şiddetli şubatta açıldı goncalarımız
bir defa daha yazık sana insan

iki boynuz mu çıkması lazım kafandan
şeytansın sen istediğin kadar kendini melek san

gelecekteki iki yüz yıl boyunca toksan
niçin bebek cesetleriyle donatılmış masan

öldürdün ya erkekliği köle sıkıntısı çekmeyesin diye sperm bankaları kurdun
üstelik altınlarla petrolle genç beyinlerle dolu kasan

insanlığı damardan sömürsen de doymayacaksın kana
Tanrıya inanmadığın kadar inan bana


     Zafer Acar

Yorum Gönder

0 Yorumlar