LA GAZELİ

Karanlıkta kalma aydınlansın çehren mum gibi ağla
karalar bağlama hâlâ yaşıyorum yaralarımı dağla

kanı tatmalıyız kazanmak için kalp gibi atmalıyız
aşkı damardan yaşıyorsak vermemeliyiz bir ân bile mola

düzen yanlısı bir molla göbeğini kaşıyarak diyormuş
“bu can Hakkındır halka verilemez” hepimize geçmiş ola        

şehitlerimizi bağrına basan vatanım iyi anlar beni
kalbinde aşk olanın başında eksik olmaz bela

bira şarap rakı ne ki sarhoşluk hazır kıta
satarlar topraklarımızı içseler bir bardak coca cola 

senden bana gelen epik ilhamı güya avlayacakmış Amerika
spidermenin ördüğü çelikten ağla

atomu parçalar gibi şiir çalışıyorum
sanmayın zor anımda yardımıma koşmaz Mevla

gençliğimi çalan müziğe söz lazım
ela gözlerinden bana birkaç mısra yolla

dışarıda gaflet anımı kollayan onlarca düşman varken
çekemez beni yatağa ne uyku ilacı ne konformizmin icadı karyola

Allahın askerlerince korunan kalbimdesin 
isterse büyük şeytan seni işgal edeceğim desin

Zafer Acar

Yorum Gönder

0 Yorumlar