YOKUM GAZELİ

Yokum. takip ediliyordum Mossad CIA kaçırmış olabilir mi beni
yokum. geride iz bırakmaz taktikleri var onların teknolojileri yeni

yokum. eşkalimi vermek istedim polislere parmak izlerimi
yokum. şaka yaptığımı sandı amir bey garipsedi bendeki hali    

yokum. sende miyim acaba aşkım tık tık tık aç kalbini de bak
yokum. sözüm sözdür bu pir-i fani bir daha rahatsız etmez seni

yokum. kayıp ilanımı verdim gazetelere tartışıldım tvlerde sosyal medyada 
yokum.babama sordum daha dört yıl sonra doğuracakmış anam beni

yokum. sanırım aklımın bir köşesinde unuttum bedenimi
yokum. kaç defa kaçırdım varlığıma giden treni

yokum. öldürülmüş olabilirim bu yüzden rastladığım her taze mezarı kazdım
yokum. kalbinden vurulmuş atalarımın kemiklerine sordum “kimdir cani”

yokum. denizlere dalıp cesedimi aradım istiridyelere baktım
yokum. sevgilimin boynunda bir zamanlar inciydim ya hani

yokum. yüzülüp tuz basılan derimin içinde nasıl bulayım kendimi
yokum. yoksa aramak denilen fenafillah beni de yendi mi

Zafer Acar

Yorum Gönder

0 Yorumlar