tetkikci.blog olarak bütün dünya Müslümanlarının Kurban Bayramını kutlar, akan insan kanının durmasına vesile olmasını dileriz.

KURBAN GAZELİ

Karnımı yardılar kavgada oh yaaaaa kurtuldum bağırsaklarımdan
senin için içim temiz bağışladığım böbreklerle iyileşti iki gariban 

kanlar içinde kalmama şaşma
akrep ile yelkovanı kılıç gibi kuşandı zaman

İsmailden ne eksiğim var
kavuşmanın bayramında olurum sana kurban

nefsimi öldürdüm kalmadı topraklarımda düşman
herkes gurbet bir tek benim sana vatan

dikili ağacım ol meyvelerle dol
damarlarıma sel suyu karıştı kalbimde heyelan

etrafımda dolanan sensiz her an
çalar saat kaçkını zırrrrrrrr deli militan

bir belirip bir kayboluyorum
buralarda varlığıma yok imkân

Gül Muştusundan kopardığım kırmızı gülü sana getirdim güzelim
sensiz kalacaksa istemem senin olsun elim


Zafer Acar

Yorum Gönder

0 Yorumlar