EL GAZELİ

Acilen sana ihtiyacım var ambülansa atla gel
ya şefkat! acılarımdır alnımdaki ateşe bakan el

evlilik yüzüğü gibi parmağımıza geçirelim şimdiyi
sevgilim elbet değer iki uç birbirine sen ebetsin ben ezel

Faust gibi cambazlık dersi aldım şeytandan ve
yardan geçer sana ulaşırdım uzatsan bana saçından bir tel

dünya çok havasız sanki okyanusa daldım
gel yanıma sevgilim saçlarını koklayayım oksijensiz kaldım

bizden evvel ne suç işlediysek affet bizi Rabbü’l-alemin
var mıdır insan olmaktan daha büyük bedel

gök senin yer senin bulutlar emrinde senin
bu şiirimi alsın sana getirsin gönder akl-ı selim bir sel
                                                           
vampir gibi kan içen bir arabayla çıkamam H U Z U Ra –a benim bedenim-
zenciler de petroldür değil mi bay benzin bay dizel

çamurdan yaratıldı mesafe uzak değil bana dünyan
aman aramıza girmesin uzay boşluğu zaman


Zafer Acar 

Yorum Gönder

0 Yorumlar