ZAFER ACAR'IN "KURŞUN ve KALEM" ADLI ŞİİR KİTABI ÇIKTI


Zafer Acar'ın "Kurşun ve Kalem" adlı şiir kitabı çıktı. Acar, 14 Mart Cuma saat 18.30'da, Türkiye Dil ve Edebiyat Derneği'nin Eyüp'teki genel merkezinde "Kurşun ve Kalem"i ve "Sezai Karakoç Kuşağı: İkinci Yeni"yi imzalayacak. Kitapların hediye edileceği programda, Zafer Acar ile şiiri bağlamında kapsamlı bir söyleşi yapılacak. Bütün şiirseverleri bekliyoruz.







ey yeşil sarıklı ulu hocalar söyleyin Tanrıya
koştum derman kalmadı ayağımda
kızım var çok şükür ama oğul vermedi bana
Muhammedin çocukluğunu taşıyorum kucağımda
aşk aşım döküldü ateş küle döndü ocağımda
midemi bulandıran açlığı kustum
yarattı beni sustum çöp gibi attı dünyaya sustum
söyleyin lütfen sınamasın Tanrı sabrımı daha fazla
yoksa kafama bir kurşun sıkar
dıkşıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııın
çıkarım onun da karşısına


Yorum Gönder

0 Yorumlar