Eeeeeeeeeeeeee GAZELİ

Değişir sandık memleketin kaderi lakin doğdu yeni bir burjuva
açla aç tokla tok yatıyor Müslümandılar güya

anayasamızdaki birçok baba-maddenin
zehirli kimyasal olduğunu kim haykıracak mecliste ha-kim

gördüm bu kör olasıca gözlerle kaç defa gördüm
başkentteki 550 füze rampasının bize karşı konuşlandırıldığını

ana kucağı zannı uyandıran geyik derisi koltuklar
seni de uyutup boynuzladı kirlendin ağa

amaca giden bir yol bile açmadan kendini amaç edindin
Eeeeeee nerede kaldı seni kudretli kılan din

Eyyübü hatırlatmadı mı hiç-danışmanların sana
çocukların yüzünden üvey evladın oldu öz dava

devlet geleneğimiz devam ediyor Fuzuliden bu yana 
değişen hiçbir şey yok gariban şairler adına

meselâ randevu istedim Nabi Abiden cevap gelmedi
sanırım Milli Eğitim Bakanı girdi aramıza

anladım ki kimlik sahibi olunmuyor
bir kütüğe yazılıp nüfus cüzdanı almakla

hey Tanrım içimden kulak ver bana  
yoruldum sen düşün benim yerime biraz da:

neden İslami partilere müminler oy verir
ama çoğunlukla amelsiz Müslümanlar iktidara gelir

Yorum Gönder

0 Yorumlar