EKSİLANSLARI GAZELİ


Hep eksideyim kör olası hesabım artıyı hiç görmedi
yaşam savaşında bankalar-kara listeye aldı beni

aklanabilmem için faizle zımPARAlamalıymışım
bir deri kemik kalan bu Afrikalı teni

işim yaş –balık olsaydım keşke- katil avukatlar var peşimde
pasaportuma el koymuşlar kaçıp sığınamam mezarıma bile

kaç kez çarpım tablosunu manga manga saldılar üstüme
ezmek için bekliyor beni masada tanka benzer hesap makinesi

kaybedecek neyim var niçin korkayım çarpışmaktan 
her türlü yener artıyı nam-ı diğer Herkül-eksi

yeni düzen kapitalist vampirleri şirin görünebilmek için çektirdi dişlerini
jiletten keskin kredi kartlarıyla kesti bileklerinden nicesini

direnmesem bu zalim düzen dilendirirdi beni
ayağımdan kolumdan kırar bir şekilde sakata getirirdi 

zayıfım hâlâ, bari ünleyeyim de adım dolaşsın dünyayı aşsın
ötelere gidip savaşsın insanlık için aşkı KANa KANa yaşasın

Tanrım, eksikliğimden kaynaklanır karşı çıkışım DEVrana
sevaplardan hayır gelmiyor ko günahlarımla beni baş başa

savaştayım cehennem ateşine ihtiyacım var
yalvarırım bencileyin bir eksilansı bağışlama

Zafer Acar

Yorum Gönder

0 Yorumlar