FA GAZELİ


Gelmeyişin kara saçların gibi uzarsa
kazıtmayacağım kafamı keseceğim bu defa

bari aklım kalbimden kurtulur huzur bulur  
kör olur öteki gözüm gelmezsen topal derler çolak derler bana  

taş bağlar sırtın kaplumbağa gibi yavaşsan
yosun tutmak üzeresin hızlan canım hızlan

öteki yarımsın benim anla
koma bunu bıçakların yanına

herkes çıktı aşk tatiline biz hapsolmayalım çürümeye
dökelim kurtlarımızı dansöz şarkıcı gibi çık meydana

deme “dikizleniyoruz ah biz aşıklara çok yazık
dünyaya gizli kameralar yerleştirmiş yalnızlık”

biz iki incir yaprağıyız aramızda çıkaramazlar kriz 
çıplakken bile sarılıp birbirimizin ayıbını örteriz

gözüm yok parada pulda sen buldun bu aşk işini bana
bir görünsen ederim bin ayrılıktan istifa

adımı Ali diye değiştirirdim
desen adım Fatma

dağ kalplisin tazı gibi kaçıyor zaman
bırak kalbinde gezineyim tavşan tavşan

yalnız bulmak değil seni aramak da şifa
cefanda bile vardır sonsuz sefa

İbrahimin soyundanım niçin korkayım ateşten
senlen cehennemi bile gül bahçesine çeviririm ben

Zafer Acar

Yorum Gönder

0 Yorumlar