ARIM BENİM GAZELİ

Derin sularımda boğulmaktan korkuyormuş zavallı balıklarım benim
yüceliğim yere batsın göğümde uçamayacaksa içli kuşlarım benim

duygu ipim kopunca tespih gibi dağıldı şıngır mıngır içim
birliği hatırlatmayacaksa niçin çiçek açsın narım benim

minicik bir petek için ağaca tırmanıp da kırma dalı
erkeğini kıskanan kadınlar sevmez balı

içli içli derler: gerekirse aç kalırım
yeter ki o çiçekten bu çiçeğe konmasın arım benim

kanmam size yok yok kanmam kesinlikle yokum ben
sanırım yalan söyledi birileri beni, bir tek sensin varım benim

bugünsem ben yarınımsın sen
topuk sesin müjdeledi seni tik tak tik tak geldi öteki yarım benim

kaç defa battım insanı tattım dünya kadar zarardayım
senden başka yok kârım benim

ah çiçek, hissettiklerim benden daha gerçek
toprağımsın duygu şimşeğimi içine çek

Zafer Acar

Yorum Gönder

0 Yorumlar