EVREN GAZELİ

Taşınmak kolay değil: depozito, %12 emlak bedeli, kira
ama bu dünyadan taaaaaa öte dünyaya göçmek bedava

din dışı gelenek bu, sevmiyorum hem
öldüğümde lütfen yapmayın helva

şimdiden yanıyor içim günahla dolu soba 
cehennem ihtimaline karşı kırkımda dağıtın dondurma

ağlamayın boşuna gözünüz kızarır su dökmeyin ardımdan faturanız kabarır
yâre kavuşacak bile olsam dönmem bir daha bu dünyaya

hep şefkat gösterdim yemek verdim oturması için yer
kusurlu yaratılmış olmasına rağmen zulmetmedim hiç bana

hiddetlendiysem de şiddete yaklaşmadım
şükrettim merhametli davrandım Rahmana 

övünmek gibi olmasın ama iyiyim ben çok iyi
inancımı yitirmedim almayacağım büyük ceza

şarabın esrarın adı var yalnızca
çatlayın ötelerde bekliyor beni çılgın bir sefa

Tanrım senden başka kimin rüyası olabilir bu evren
kiracılık berbat şey herkesin bir ev hayali vardır hem

Zafer Acar

Yorum Gönder

0 Yorumlar