*BİN BİR GECE MASALLARI


Perişan saçlarına benzeyen sokaklarda dolaştım   
kimse açmadı beni diline doladı herkes 
durmadım gelen geçenin gözünde aradım seni
bülbülün ötüşünde sesini
telefon açtım rastgele numaralara
zillere bastım sen çıkmadın kapıya
bütün çiçekli pencerelere baktım
perde diken terzileri
kırnap iple boğup Boğaza attım
İstanbuldaki yangınları ben çıkardım

hava karardığında aydınlandım bir yıldız gibi
deniz fenerlerini aşk ateşimle yaktım 
gemi yapımına harcadım kelime hazinemi
tayfalara paylaştırdım güneşli günlerimi
Piri Reisin haritasına baktım bütün lügatleri taradım
bulmak için seni yedi kıtada aradım
uğramamışsın hiçbir karaya ak-tenlim
belki senin ayak izine rastlarım diye denizlerde 
gezindim hayallerime binip bin bir gece masallarında bile

ne olur ağlama bebeğim
yaralarımı gözyaşlarınla dağlama

Evliya Çelebiye çıktı adım
ama yalnızlıktan daha doğurgan kadın bulamadım

Zafer Acar

*Şairin "ZAFER DİVANI" adlı kitabından.

Yorum Gönder

0 Yorumlar