*HİPAP GAZELİ

  
Adamım ben her aleme akarım
kibirlilere küçülteçle bakarım

doğurmuştur onları ıkına ıkına anaları
ama yaratmıştır bir anda beni tanrı

yakarım karşıma çıkanı yakarım
ışığını kara bulutlardan almış şimşek gibi çakarım

savaşlar gördüm dokundum cesetlere
bin bir burunla ölümü kokladım cephede

zamanla değişir her şey dediler
yeni zaman bendim çabucak geçtim

gücüm eksilmedi hâlâ ilkbahar kadar gençtim
niye dirilteyim ki zalimi yok etmeyi seçtim

adamım ben her aleme akarım
kafama bir tek tacımı takarım

silahlara özenip nara atmışım
düşmana kurşun gibi dalmışım

her yemekte atalarımın acısını tatmışım
doğmamış çocuklarımın bile intikamını almışım

canıma şehit kanı karıştı ölmem asla
ruh atım Azraille yarıştı dönmem asla

adamım ben her aleme akarım
şiir yazarken Boğaza değil insana bakarım

Zafer Acar

*Şairin "ZAFER DİVANI"ndan.

Yorum Gönder

0 Yorumlar