*SEN BENİM GAZELİ


Cennet gibi geldin hoş geldin ama giden benim
demek öte dünyamsın sen benim

selvi boyuna uygun biçtim kendimi
dokunmasın hiçbir kumaş bedenine kefen benim

baştan söylemesi çarşı pazar dolaşma boşa
sürgündeki ruhuna en uygun ten benim

bunun adı asimilasyon değil vahdet-i vücut
farklılıkların canı cehenneme sen benim

hastalanmamalısın dermanımsın sen benim
sararıp solmasın yanağındaki gül-şen benim

teknolojinin ardı sıra cehenneme gidiyor tepe taklak şu dünya 
herkes gaz pedalı sanki bir tek fren benim

efkarlıyım aman başımda duman yanmak kaderde var
siz derin uykudayken çalan siren benim

içlerine beton dökülen insanlar üzülmesin 
horoz gibi başım dik geldim bu kente ağaçlık eden benim

dışarıya çıkmazsan gelmez bahar
baharıma en uygun kafiyedir yar


Zafer Acar

Şairin "ZAFER DİVANI"ndan.

Yorum Gönder

0 Yorumlar