BİRBİRİNE GAYBOLAN SEVGİLİLER GAZELİ

Külüm gül yar buralar bana dar kokar beni içimdeki ateşe atsalar
bereket iyi ki metafizik a(i)lem var gelir aşlarına aşkımı katsalar
hurileri bile yar az kumaş çok dekolte moda kıskandırır sevdiğim kızlar
aaah y/üzümü evren çarşafını üstünden çıkar bırakıp özümü tatsalar
derler bozuk para yar kara kıştan korkma üşümezsin değilsin sen cumhuriyet altınısın 
kuş tüyü rüyalarımın kalorifer peteği gibi sana kanım kaynar yıldızlı göğünde yatsalar
polemikler yüzünden ok gibi yar kefen dokuyor bana şu yağan kar sivrildim
siyasetçi yaylar ölesim var sensiz yaşamak intihar yanlışlıkla beni sana atsalar
gökten indiririm ayı yar yalnızlığıma gömüldüm ohhh ne âla cennetten getiririm Leylayı
ne çıkar borsada sana istemem artık anıt mezar yatırdığım duygularım batsalar
seni anmaktan unuttum yar köyden yeni geldim ben organiğim kendi adımı
Molla Kasımlar hormonlular vermesin ruhuna zarar şiir yüklü hafızamı Fırata fırlatsalar
yine yar bıktım başıboşluktan yağlı urganı boynuma taktım seni özler
görse bile öteleri yukarıdasın yar sana kavuşayım diye idam sehpasına çıktım bu gözler


Zafer Acar

Yorum Gönder

0 Yorumlar