ZUM GAZELİ

Çocukluğumdur benim ilk çocuğum
öldü bana gömüldü son ağıtını sen yak kuğum

bilgeler bir bir gidiyor bomboş bebeler geliyor
ölümün yerini nasıl doldursun doğum

barış adlı mezar kazar kaybedenlere kazananlar 
İsrafil suru gibi diriltir benim savaş borum

kadındaki ateşle kimleri yakmadılar yaaaaaaar
dünya nimetlerine karşı ceset kadar soğuğum

münafıklar mahşer günü ortaya çıkar ancak
kim bilir kaç Müslümanın kaset skandalı yaşanacak

uzağı göremiyorum yorgunum yorum yapamam diyenlere
ileri teknoloji ürünüdür imgelerim: zummmm

bu karanlıkta bir mum yaktım sana
hoş gelmediyse ışığım gözlerini yum

sen de sömürülüyorsun dostum
hastasın diyip de sana taktıkları serum değil hortum

senden başka kime şikayet edeyim kaderimi sevgili Tanrım
alınyazısı meleklerinin kalemlerini kır azalsın düşmanım

Zafer Acar

Yorum Gönder

0 Yorumlar