HÜSEYİN AMCA

Kurban bayramında elektriğimi kestiler
karanlığa karşı canım mum gibi yandı
ev halkım aydınlandı böylece 

komşuluk öldü görün işte bizim apartmana gömüldü
her aileden birkaç kurban veren Ortadoğulu kardeşlerim
cimri çıktı azıcık et payı bile göndermedi bu bayram bana
halbuki bedava kasaplık yaptı cömert İsrail ile Amerika

su faturasını ödeyemedim kaç kez
lavabodaki bulaşıktan daha kirliyim
aradım İstanbulda kalmamış ne dere ne bir çeşme
tavuk kılığına girip de ey keder külümü eşeleme
sen de yanarsın içimin ateşini söndüremedim

ama mum olmanın da faydaları var insana
hava soğuktu doğal gazım yoktu çok şükür üşümedim   

bir zamanlar çın çın ötüyordu
telefonum öksüz çocuk gibi sustu
bütün arkadaşlarımı çaldıktan sonra
internetim küstü bana

senin suyunu kestiler yalnızca
soyunu saymazsak Hüseyin Amca
  
                                            Zafer Acar


Yorum Gönder

0 Yorumlar