DOSTLUK ÖLDÜ DOSTLAR SAĞ OLSUN

Çok dostumu sildim ama kıyamadım hiçbir kelimeme
hiç iz bırakmadı hayatımda bazı dostlar
silinen bir kelimenin defterde bıraktığı iz kadar bile

düşmanın düşmanlığına kefilim ama dostun dostluğundan emin değilim
dost rolü oynayabilen yetenekli düşmanlardan
sadece bundan ibaretti dost dediklerim
dostlukla sıkıyorlardı elimi sıkarken
dostun muhabbeti vardı seslerinde
ama düşmanın kalbini taşıyorlardı
göğüs kafeslerinde

yoktu Ali gibi dostum
öldürüleceğim yatağa yatacak dostlarımı
ben düşmanla aynı yatakta buldum

dost
bize yeterince düşmanlaşmamış bir kimse işte
kullanışlı insanlar için kullandığımız bir kelime
düşmandan daha çok gidilmeli dostun üzerine
bana sıkılan kurşunu kucaklar mısın dostum
basar mısın bağrına
evlat yerine

Aykut Nasip Kelebek

Yorum Gönder

0 Yorumlar