TATTI BENİ GAZELİ


Gönüller sultanıydım şu zalim düzen köleler arasına kattı beni
altını gümüşü görünce hiç düşünmeden düşmana sattı beni

yine de dostlarımın aksine değerimin farkındaydı
gül gibi hassas terazide tarttı beni

izin aldım metroda ağıt yakarcasına keman çaldım
bahane bu ya hırsızlıktan içeri attı beni

bıktım yakın sanılan uzaktan bıktım kaza denilen tuzaktan
merhemimsin çıkma lütfen kalbimden kanattı beni

doğal gazı kestim kış günü yasakladım odunu kömürü
yine de kurtulamadım aşk ateşimde yaktı beni

bu şehrin baş köşesine
mezar taşı diye çaktı beni

sihirle yaftaladı sözlerimi halkım zehirli sandı
ama kendi ellerini saflığımın bıçağıyla kesenler tattı beni

şiirden başka yok gövdem ah ne hoş çiçeklendi
cici kızlar imge gibi saçlarına taktı beni

yalnızca bir canımı alabilir o
okurlarım defalarca yarattı beni

Yunus gibi çok kişilikliyim, bunu bir kenara -en azından mezar taşıma- yazın
dostlarım beni öldürüp gömecekseniz binlerce mezar kazın


Zafer Acar 

Yorum Gönder

0 Yorumlar