EGOSANTRİK HALLERİM


Ben -3977 yaşımdayken devrin putlarını devirdim küçük bir baltayla
Tanrıların kıçlarını tekmeledim kafalarını soktum bacaklarının arasına
hiç mi hiç yorulmadım bu işten ibadete benzer bir haz bile aldım
ama günümüzün yasaları karşısında kardan adam gibi donakaldım
zordu demokrasi çağının cumhuruna gerçekleri anlatmak zor
sandıktan çeyiz bekleyen yüce Türk gencine kefen çıkıyor
la-ilaha illallah deyip dursak da olmuyor akla bilime kutsal kitaba inat
Allahın adını ağzından düşürmeyen ilahlara inanıyor halk

ben -1377 yaşımdayken
tam 40 adamımla kılıçtan keskin 40 adamımla
bastım Çin sarayını -41 kişiye maşallah-
ipek tenli diye nikahımıza alacak değildik ya Çinli prensesleri
bizim için süslenen ölümü takıp da kolumuza çıktık saraydan
ölüm sevimli bir Türk kızıydı o an

ben -1367 yaşımdayken benim kılığımda göründü Muhammede Cebrail
Türküm doğruyum bundan eminim
ruhuma sinmiş Türkçe acılarım var da neden mutluluklarımın hiçbiri yerli değil
biraz daha gelişirse teknoloji ahirete gerek kalmadan anılarımı herkese izletebilirim

ben -524 yaşımdayken Sultan Mehmet fethetti İstanbulu
ben sokak sokak gezip şiirler yazayım marşlar okuyayım diye
şehitlerden başka kimse bunun farkında değildi
bandolarla geldim boşa çıkarmadım fethi

ben -28 yaşımdayken annem doğmuş 
benim dünyaya gelişime hazırlık olmalı bu
ben -11 yaşımdayken benim için babamla evlenmiş
onu değil beni sevmiş özgürlük hayali gibi beni büyütmüş
benim Türk varlığımla ev dolmuş olmuş cici bir yuva
benden sonra doğanların hepsi taklidim
benden öncekiler ise prova

ben 41 yaşımdayken bütün hayallerim gerçekleşti
insan eli değmiş bir nesne kadar kötüyüm
şimdi kim hayalleştirecek gerçeklerimi

Zafer Acar

Yorum Gönder

0 Yorumlar